|
|
|||||
|
Mijn Familie | Mijn Hobby
muziek |Mijn
hobby oldtimers | Mijn Werk |
Mijn Links |
|||||
|
|
|||||
|
Zoals altijd blijkt het “wat” werk altijd meer
dan dat er verteld wordt. Ik heb de auto laten brengen door Amaryllis , waar hij
(of zij) vandaan komt. Hier naast staat een foto met de auto die van de
transportwagen wordt gereden. Hij paste nog niet in de garage, er stond nog
een andere wagen in. Dus hij mocht het eerste nachtje bij ons buiten logeren.
De volgende dag hebben wij de garage opgeruimd, geveegd en kon de auto naar
binnen. Nat pak Het had de avond daarvoor
flink geregend. De auto had wel zin om
droog te staan, want hij sloeg meteen aan. Dat was wel een opluchting.
Vervolgens van het pad afgereden en de garage in. Bij het nemen van de oprit
liep er een lading water van de dakhemel zo de
stoel op. Mijn eerste echte kennismaking met de Mercedes was een behoorlijk
nat pak. Ik werd kennelijk erg opgewonden van deze auto! Toen bleek het gevaarte groter dan gepland, we konden
er bijna niet langs lopen. Dus voor het begin van de restauratie eerst een
ander klusje. De stellingen werden leeggehaald en terug gebracht tot plankjes
van 10 cm tegen de muur. Dat gaf een hoop ruimte! Het voordeel is nu dat
alles overzichtelijk staat. Ook de fietsen stonden nog in de weg en waar laat je de
spullen waar geen plankje meer voor vrij is? Er werd besloten maar eerst een
blokhut te bouwen. De dame zou dus nog een paar maandjes moeten
wachten. De restauratie: In dit hoofdstuk beschrijf ik de restauratie van de
auto met bijbehorende foto’s. Daar de foto’s nogal wat ruimte in beslag nemen
en dit lange laadtijd van de site met zich meebrengt heb ik deze restauratie
in hoofdstukken verdeeld. Updated nov 2010 |